חתנה של הכלה הפצועה: "רק תפילות יועילו, תקבלו קבלות טובות לרפואתה"

    דוד לזר 1 Comment on חתנה של הכלה הפצועה: "רק תפילות יועילו, תקבלו קבלות טובות לרפואתה"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יעקב קסטלניץ, תלמיד ישיבת 'קול תורה' וחתנה של שרה שפרינגר שנפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים הקטלנית בקו 402, שוחח הערב (שלישי) לראשונה עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' וסיפר על תחושת הביטחון והאמונה האופפת אותו ועל האחדות הגדולה שעם ישראל מפגין מול המקרה הקשה שלו ושל כלתו.

    לדברי קסטלניץ, "מצבה של כלתי משתפר מאוד", לדבריו, "אנחנו בזמנים שנדרשת אמונה ברמה גבוהה מאוד, ואנחנו משתדלים בזה. כמו"כ אנחנו מקבלים חיבוק חם ואוהב ורוצים להודות באופן כללי לכל אחד ואחד, אנחנו רואים את האחדות ואת התמיכה שעם ישראל יודע לתת".

    על תהליך השיקום הארוך שכלתו תאלץ לעבור אומר קסטלניץ כי "רק תפילות והרבה תפילות ואנחנו משתלים להתפלל ולהתחזק לרפואתה, שכל אחד ימשיך עם מה שקיבל, יש ערך וכוח רב לכל מחשבה או מעשה טוב שכל אחד ואחד יקבל או קיבל".

    מאיפה אתה שואב את היכולת להתמודד עם מצב קשה כזה? "ברוך ה' שהרבנים נאמנים לה' ולתורתו והם יעצו לי בכל פרט ופרט במקרה, איפה להיות ואיך להתנהג בכל שלב ושלב, הם גם התעניינו בכל פרט ושוחחו עם הרופאים".

    עוד הוא הוסיף בהתפעלות כי "אני לא חושב שיש מקום אחד בעולם שרואים כאלו דברים כמו פה, ואשרי העם שככה לו".

    על המשך החיים בישיבה הוא מספר כי "ישנה השתתפות כללית לא רק בישיבה שלי אלא בכל הישיבות הסמינרים ותלמודי התורה, הסדרים היו מלאים מאוד אצלנו והבחורים התרצנו, היו קבלות טובות, שעות רצופות, אמירת תהילים והשתתפות חמה של הציבור".

    בסיום השיחה הודיע מגיש המהדורה אבי מימרן כי 'קול חי' פותח קו מיוחד לקבלת אמירת מזמורי תהילים לרפואתה של הכלה: שרה בת דינה לרפואה שלימה. מספר הטלפון הוא – 03-9039-039 להקיש 5.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קוראים לה שרי שפרלינג
      תתקנו את הכתבה , וגם בחדשות הקריין אומר טעות.